Tradicija, kakovost


Upravljanje naše logistike temelji na elektronskem poslovanju. Uporabljamo platformo, ki nam omogoča pregled nad vsemi transportnimi nalogi, nad izdanimi računi, omogoča nam pregled nad statističnimi podatki. Predvsem pa nam omogoča lažje planiranje. Naš logistični sistem in vsi podatki, ki jih zajema, je tako za naše zaposlene dostopen kjer koli in kadar koli, saj temelji na internetni povezavi. Poleg platforme uporabljamo tudi sistem za sledenje kamionov. Tudi slednji temelji na internetni povezavi in nam je dostopen kjerkoli.

Sistem sledenja kamionov nam prikazuje tudi tehnične podatke, ki jih potrebujemo za lažje planiranje (podatki iz tahografa, nivo goriva, itd). Omogoča nam komunikacijo z vozniki ter prejemanje in pošiljanje dokumentov. Sistem sledenja in platforma, ki jo uporabljamo, sta med seboj povezana, kar pomeni, da dobimo potrjene tovorne dokumente v pdf. obliki v trenutku, ko je naša storitev opravljena, to je, ko je blago dostavljeno. Seveda ne glede na to, kje se tovorno vozilo v tistem trenutku nahaja. Te dokumente takoj posredujemo stranki, tako da je tudi stranka takoj obveščena o dostavi.

Zavedamo se pomembnosti trajnostnega razvoja in varovanja okolja, zato si v našem podjetju prizadevamo stremeti k upoštevanju okoljevarstvenih smernic in standardov. Našo floto tovornih vozil posodabljamo na letnem nivoju, in sicer z novimi tovornimi vozili, ki so v skladu z najstrožjimi emisijskimi standardi.


tradicija in kakovost tradicija in kakovost
ESRR